Avslutet

Så nu är Grundskolan äntligen slut är så lättad och glad. Men det är på samma gång väldigt sorgligt vill inte säga hejdå elr i visa fall farväl till mina klasskamrater. Jag har verkligen aldrig haft en bättre klass än denna. Alla är så snälla och goa. När jag sa hejdå efter skolavslutningen idag föll det bara några tårar ner för min kind. Det syndes nog inte att jag tyckte att allt var väldigt sorligt. Det var konstigt men har nog inte riktigt fattat än att inget kommer bli som vanligt i höst dert känns som om man kommer komma tillbaka till samma gammla charmiga skola. Gå till sal 23 och se alla söta och fina personer sitta vid var sin bänk. Vill inte lämna min klass men samtidigt vill jag få någon sorts variation i mitt liv. Men kommer verkligen sakna alla menar det från botten av mitt hjärta. Inget kommer bli som vanligt i höst inte nog att jag slutar i min skola utan att jag lämnar detta ganska så gråa stad för att flytta till andra sidan jordklotet. Jag är så överväldigad, får så många känslor på samma gång som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Nu har jag verkligen insett hur mycket då menar jag mycket jag kommer skna alla här i Sverige speciellt mina föräldrar. Love you mom and dad<3333. Jag kan bara tänka mig vilka tårar som kommer komma dagen jag står på landvetter flygplats och går in mot säkerhets kontrollen och vänder mig om och tittar en sista gång på mamma och pappa på ett år. Det kommer nog var en av det svåraste sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Nu den sista tiden ska jag verkligen försöka göra det bästa av den. Vara mycket med kompisar och träffa släkten mkt och så + avslutningsfest for moi i början av Augusti. Så ni som läser detta planera inte något mellan den 7-9 Augusti för vill verkligen säga ett ordentligt hejdå till er alla.<3
Btw ville bara säga att skolavslutningen var riktigt fin. Efter skolavslutningen gick jag, Kristina, Emmie, Nor, Johnna B, Johanna W och Agnes till Palace i Brunnsparken för att äta lunch. Riktigt fancy asså haha XD. Ne men lunchen var riktigt trevlig och mysig vissa hade med sig sin mamma bl.a. jag:P. Jag tog en sallad med skinska och bulgur och lite annat. Juste gud va gullig å snäll min mamma var. När jag kom ut från Göteborgsoperan (där vi hade skolavslutningen) så stod min mamma där och gav mig en röd och vit ros  med ett Sverigeband runt där ett kort satt fast. Plus en Svensk flagga hehe lite nationalistisk där;). Vet ej va det är i kuvertet har ej öppnat det:P.
Efter lunchen åkte jag och mamma och hämta min moster och kusin Jonathan. När vi kom hem var min mormor redan där och så satt vi och fikade sockerkaka som jag hade bakat duktiga lilla jagxD och småkakor etc. Moster och Jonathan åkte typ efter fikat men mormor stannade kvar. Sedan kl 18:00 så kom farmor och farfar också så snälla alla e som tänker på lilla mig<3. Så fikade vi igen haha tjockisen. Glömmde att säga att jag fick jätte fina blommor av alla också tack så mkt:D plus kuverter som jag inte har öppnat (bortskämd). Älskar min släkt asså så generösa. Det var nog allt väldigt kortfattat asså:P
<3
Sista gången jag såg min bästa vän Matina var i tisdags. Vi väntade på bussen som skulle komma efter 2 min men som kändes som 2 sek. Det blev ett väldigt hastigt farväl men det var nog bäst för båda två. Hon kramade om mig och önskade mig lycka till i USA bl.a. och jag detsamma. Sedan skyndade hon sig till bussen för att stiga på och när hon kollade bak på mig en sista gång och klev in i bussen. Kändes det som en kniv i hjärtat. Tårarna började rinna och kunde verkligen inte fatta vad som just hände.
Kommer sakna dig så jävla mycket. Alla stunder vi haft tillsammans ingen kan någonsin toppa dem. Vi hade ju samma humor och allt, kommer inte kunna hitta någon som du. Vad som än händer i framtiden vill jag att du ska veta att jag älskar dig och att du allt kommer ha en stor plats i mitt hjärta den platsen kommer aldrig fyllas av någon annan. Love you love you love you. Respekt to you sistah<3 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0