Long time no see

SRY SRY SRY har inte uppdaterat på 100 år och har faktiskt ingen ursäkt. Men eftersom det idag är exakt 2 veckor kvar tills jag åker tyckter jag att det var dags att börja skriva lite varje dag om vad som händer och mina tankar om USA.
Tänkte börja med att säga att jag har fyllt år och firade min födelsedag med att gå ut och äta med mina kompisar, det var supermysigt.
På helgen efter så hade jag släktfirande och måste bara säga tack tack så jättemycket för att ni är så otroligt generösa, har den bästa släkten ever!
En dag skulle vi fira Arlinda så jag, Amy och Nadja gick på bio som hennes present och såg Transformers 3 den va la' ok den gjorde iaf så att jag gick hem och laddade ner dem två första filmerna:P
På Gothia veckan gick jag på invigningen med Amy, Nadja, Malin och Eve det var värsta stämningen över hela Ullevi. Usch Erik Saade var där minus på det även Andreas Wijk var där han sjung as grymt ju. På torsdagen sov vi hos Amys syrra det var skit kul.
I helgen var mina föräldrar borta på ett bröllop så på lördagen hade jag tjejkväll det var hur nice som helst tack Amy, Nadja, Gisela, Eve, Malin och Linn much love to you all.
I måndags var det sista gången jag träffade Gisela omg sorg asså bästa cheyen älskar daj. Vi åkte in till stan för att fixa min sista spruta. Tack för the moral support Gisela!! Sen gick vi till mitt efterlängtade Espresso House besök åhhh älskar, tog en Chai latte. Det måste var min nya favodryck älskar älskar haha tur att dem har EH på Landvetter. Sen gick vi till Forex där Gisela skulle växla pengar eftersom hon åker till Paris nästa vecka. Sedan gick vi och kollade på massa accessoarer Gisela hittade två par örhängen och jag hittade ett halsband. När vi gick till spårvagnen kom jag och tänka på att jag hade ett presentkort på Raglady och att det nog vore bäst att använda den innan USA så vi gick till Rag. Httade en as nice svart klänning med blommor längst ner skit fin! Så den e min nu. Sedan hade vi bestämt att ha filmkväll så vi köpte lite grejer på Lidl och åkte hem och tittade på "Just wright" den filmen var hur gullig som helst och basketspelarna i filmen var inte helt fel heller haha:P Lite senare på kvällen kom Amy oxå. Precis innan Gisela skulle gå hem så gick vi in och läste min high schools dresscode har inte haft en tanke på att kolla den förut. Oh shit va konstigt kan nog lägga upp en bild i ett annat inlägg.
I tisdags åkte jag och campade med mina föräldrar i Örebro som en lite sista tid tsm. Vi kommer tbk igen den 5 en vecka innan jag ska åka galet!!
Hitills har vi inte gjort så mycket mest gått och kollat i affärer och fikat på Espresso House hehe;)
Peace outXD
xoxo
Gothia invigningen

Kommentarer
Postat av: Gisela

ååååååh Louise SOM jag kommer sakna dig!

haha kommer alltid supporta dig, no matter what <3 !

tack för dina fina ord, det värmde hjärtat ^__^

haha remember, have me with you in your thoughts when you're in the NYC xD

aaaand also, always remember.... THE DRESS CODE! HAHAHAH åååh du kommer få berätta allt om din första dag i skolan, varenda detalj x)

much love, G.

2011-07-30 @ 01:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0