Sry sen update

Ha som ni vet så har jag varit hos mormor idag från kl 14 så typ hela dagen alltså. Med till mormor följde även moster och min kusin Jonathan med.
Vi käkade och fikade:P medans de var ute så har jag även börjat med andra boken om Elsa en så länge så e den bra:)
Sedan spelade vi monopol yeay grymt spel det där haha. Ingen vann tyvärr, alla gav upp det tog ju aldrig slut-.-
Men det var roligt iaf att få träffa dem innan jag åker.
Imorgon blir det då avskedsfest tagga!! Plus två dagar kvar tills jag åker oh my gash helt sjukt.
Mina närmaste är ledsna för att jag ska åka och det gör ont asså. Vill inte att ng ska vara ledsen för min skull. Just nu känner jag mig helt känslokall, hemsk helt enkelt. Vill inte att folk ska tro att jag inte kmr sakna dem för det kmr jag verkligen göra!! Men det e bara det att just nu tycker jag bara att det ska bli spännande och jag vill bara påbörja mitt äventyr. Hoppas dem förstår.
Gud har har ju typ inga bilder från idag:// får slänga upp en gammal på mig å Jonathan då:)
<3333

Kommentarer
Postat av: Hanne

Vi förstår! :) <3

2011-08-11 @ 00:59:45
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0