Imorgon åker jag!!

Shit asså har inte fattat att jag ska åka än skit konstigt egentligen. Det känns som om det är en helt vanlig dag imon fast det är det ju verkligen inte!
Igår hade jag avskedsfest blev verkligen glad att så många kunde komma. Ni är verkligen underbara älskar er allihoppa. Kommer sakna er så otroligt mycket!!<3
Idag har jag och pappa åkt och köpt de sista grejerna till USA. Vi köpte smågodis, osthyvel, saffran, bok om Göteborg, kontantkort och massa marabou chokladkakor haha.
Just nu så håller jag iaf på att packa det är ju inte alls lika svårt som jag trodde.
<3333333333333

Kommentarer
Postat av: Amy

Åå Louise, saknar dig jättemycket!! Jag tänker ofta på hur du har det och vad du gör <33 :(( miss u <3

2011-08-14 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0