Church

Jupp som rubriken lyder idag var jag i kyrkan så jag fick gå upp väldigt tidigt me don't like:P Men ja det var intressant ungefär som gudstjänster hemma fast lite annorlunda. Min värdfamilj är katoliker och jag tror att i Sverige går de flesta i en Luther kyrka ah elr vet inte:P
När vi kom hem fick jag en frukost buritto mm me like.
Åkte till Walmart idag igen och köpte ett telefonkort och små cola flaskor som jag ska ta med till skolan.
Min värdpappa åkte i väg till Colorado idag han ska vara där i två veckor. Eftersom han vanligtvis lagar maten så gick vi till China Ko idag åh herregud. Det var den största buffén jag ngsin sett plus man fick ta så många kakor och hur mycket glass man ville haha tog bara en kaka dock hehe. Men ja väldigt bra ställe det där plus buffen kostade typ bara 70 kr ganska billigt hu ink. dricka.
Det är vad jag har gjort idag onte så mkt med andra ord men imorgon blire skola. Skolbussen åker 6:38 så måste gå hemmifrån kl 6:20 det betyder att jag måste gå upp senast 5:30:O jisses om jag kommer vara trött. Borde nog sluta nu så jag kan få lite sömn. Godnatt alla tror att de flesta börjar i skolan imon. Så jag önskar alla lycka till och speciellt för er som ska  börja i gymnasiet tänker på er.
XOXO<3333

Kommentarer
Postat av: Gisela

Kl är tio i tio där och du är i high school nuu!

Hoppas allt går bra, iiiih du ska berätta allt om första dagen ikväll bryyyr mig inte!

hahahh Puss <333

2011-08-22 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0