TV

Nu sitter jag med datan och kollar på TV som vanligt:P. Snart börjar Ugly Betty och sen Desperate Housewives yeah mina favo program. Efter bloggandet måste jag börja med min svenska läxa. Man ska sriva en insändare och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.
Förra svenska läxan gick as dåligt det vah typ fel överallt. Jag tror nog att jag kommer få G i svenska. Lite pinsamt faktiskt för det borde va ett ämne som typ alla som bor i sverige är bra på.
Imon ska jag och Amy (kanske Arlinda) gå på bio efter skolan. Vi har inte bestämmt film än men jag vill se "Remember me" med Robert Pattinson. Typ alla som har sett den säger att han e as snygg i filmenXD.
xoxo bitches



Lite ego pics

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0