Glass i mera lass

Go kväll everybody!!
Lite senare på kvällen kom Winnie till mig:D. Det va as kul jag, Amy, Arlinda och Winnie satt i mitt rum och ringde typ till alla vi kände:P Tänker inte säga vf men det vah kul iaf.
Sen åt jag thai-mat de va inte gott:( Känner mig helt uppblåst har fan ätit två glassar idag. Jävlar vad jag kommer att bli tjock kommer typ gå upp 2 kg hahaha.
Först åt jag en mini daim-glass sen åt jag en sandwich. Det vah gott och så men har dåligt samvete nu:( Plus att jag har ätit massa mackor blähh mår illa när jag tänker på det.
20 dagar kvar till min konfirmation pallar fan inte men det e ändå skönt att det snart e över. Jag har fan lidit i nästan ett år. Med att gå till kyrkan. Till dig som ännu inte har konfirmerats säger jag bara gö inte det. Lyd mitt råd du kommer att tacka mig. Jag längtar efter presenterna:P 
Aja ska snart gå och lägga mig för det e fucking skola imon uhhh hatar skolan. Plus att jag har fysik-prov på tisdag asså pallar inte men det e soft att man är ledig torsdag och fredag iaf.
xoxo bitches

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0