Brand

Sry sry sry asså jag e verkligen kass på uppdatering här på bloggen.
Men iaf på midsommar va det fullt ös haha ne bara skoja. I år fyllde min mamma år på midsommar så vi firade henne hemma med min moster och kusin. Efter att vi hade grillat och fikat åkte vi till farmor & farfars land. Där firade vi midsommar med min pappas släkt. Det var ganska eller ska man säga mycket trögt. Det enda vi typ gjorde var att äta och spela kubb. Kubb är inte direkt det roligaste jag vet så jag stannade inne. Btw det var dåligt väder och kallt så det va inte roligt att vara ute.
Vi sov över på landet till på lördagen och lämnade hundarna kvar för att jag ska börja jobba på tisdag. När vi åkte hem och vi nästan var framme och vi skulle precis köra upp för backen där vi bor så stoppade en polis oss. Han sa att det hade brunnit i tre hus på våran gata. Husen som brann var ganska nära mitt hus bara en gård bort. Som tur va så hade brandmännen stoppat branden när vi kom dit. Det huset där branden hade börjat var helt sönder bränt. Det ända jag tänkte på var stackars familjer. Man kan läsa artikeln här:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.399009-tre-radhus-utbranda

Idag har det inte hänt ng speciellt bara varit hemma och ätit godis som föresten jag ångrar så jädra mycket. Asså min mage e helt uppblåst. Det va allt så vi ses snart igen;)


xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0