Askimsbadet

Heeej!!!
Idag var min första arbetsdag i kyrkan.
Jag gick upp klockan 7:20 vilket inte var så jätte tidigt men ändå. Jag gjorde mig i ordning och mamma körde mig till kyrkan. Efter en timma kom alla barn som tur va var det ganska lite barn idag ungefär elva st. Vi bestämmde oss för att åka till askimsbadet. 
Det tog en timme att åka dit och det var varmt som "hell" asså speciellt på bussen. Jag badade inte utan jag fick passa barnen istället efter dem flesta hade badat spelade vi volleyboll. Det gick inte direkt bra för mig hahaha. Efter ungefär 2 timmar åkte vi hem och bussen var mycket varmare än när vi åkte dit det var typ minst 30 grader.
Sedan var dagen avklarad lätt förtjänta pengar. Men iof så är jag as trött och varm nu.
Nu sitter jag här och chillar framför TV som vanligt. Men kl 19:00 blir det träning på cykeln. Sedan blir det mer läsning inför mopedprovet.

Ha de bra ute i den heta sommarsolen
xoxo summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0