Sunglasses check

Äntligen ett par solglasögon har inte haft ng par på hela sommaren har helt enkelt inte tyckt att det har varit så viktigt. Men nu när jag har solat de senaste dagarna har jag märkt hur ögonen blir helt förstörda efter en dag i solen. Gick in på synoptik och kollade för skoj skull och hittade ett bar skit snygga Rayban pilotglasögon men lägger inte gärna 1700 spänn på ett par solglasögon. Men vem vet kanske har tur och hittar ett par i taxfree när jag åker, med lite rea på haha;). Men så hittade jag ett par som var ganska så lika på Chlas Ohlson av alla affärer blev minst sagt förvånad.
Juste har även läst klart "Elsas mode" grym bok. Har inte kunnat lägga ifrån mig den. Nu måste jag bara läsa forts. "Elsas värld" den är nog minst lika bra!
Chlas Ohlson - 89:-

Bild på en del av campingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0