Paprika

Hejsan svejsan!
Idag möte jag upp min syssling Hanne i stan för att umgås nu innan jag åker.
I stan hittade jag en pärm som jag ska ha alla viktiga papper man behöver när man ska åka i. Sen så hittade jag ett travelkit i kitet ingår små flaskor och burkar som man ska ha schampo och krämer i etc. Hittade även böcker på engelska om sverige och en kokbok men har inte bestämt vilken jag ska köpa än. Letade efter "Egoboost" med Blondinbella men dem hade den bara inbunden och ville ha den i pocket. Det dumma var att pocket exemplaren kommer komma ut precis efter jag har åkt, om jag blev trött-.-
Efter den lilla shoppingen gick vi till Paprika och beställde sallad. Å gud vad mycket man fick!
Sedan gick vi lite till i affärer men bestämmde oss för att gå till Espresso House hehe var bara tvungen att köpa en liten chailatte. Där satt vi tills dem stängde. Tack för idag Hanne mycket kärlek till daj!<3
Nu sitter jag här ensam hemma och kollar film och bloggar samtidigt. Börjar ju vänja mig med att vara själv hemma haha skulle nog faktiskt klara att flytta hemifrån nu;):P Ska nog börja packa lite om jag orkar.
XOXO much love till Hanne och Espresso House!
Passande pärm elrhur?:)
Hanne på Paprika<3
Kyckling sallad min favo!!
Visst var det en fin outfit? vill verkligen ha! men måste ju spara pengar:((
Random bild från campingen. Längtar efter sol igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0