Inte mycket!

Idag har det som sagt var inte hänt så mycket. Har gått till poolen doppat mig och solat och solat igenXD och ja, börjat med en ny bok "Ego women" med Carlolina gynning. Har inte kommit så lång men "so far so great". Asså har inte läst så här mycket på typ 3 år:O värsta läslusen nu ju;)
Har även köpt ett par ballerina skor idag. Det behövdes verkligen med tanke på att jag bara tog med mig boots, stövlar och converse inte direkt svala skor i den här 30 gradiga värmen.
Å gud hur kunde jag glömma fick ju ett jätte gulligt sms av min älskling Gisela imorse ett sista sms dessutom, för idag åkte hon till Paris. Så avis!! men man ska ju inte klaga hehe;) Hon är en utav den gulligaste, snällaste, omtänksamaste och underbaraste person jag känner love youuuu kommer sakna deeej massor!! Lovar att uppdatera för dig darling:D puss<3
Lovely Gisela och jag när vi gör american pancakes hihi:)
Ser det inte ganska nice ut ändå?

Kommentarer
Postat av: Gisela

ÄLSKLING!!!

se till och äta riktiga american pancakes nu!

saknar tig oerhört! Puss baby ;^* <333

2011-08-18 @ 13:36:15
Postat av: Gisela

ÄLSKLING!!!

se till och äta riktiga american pancakes nu!

Saknar dig oerhört mycket! Puss baby ;^* <333

2011-08-18 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0