Chuy's

Hej hej
Denna vecka kan jag sumera så här skola och gym. Ja det är basicly it! Jag har varit på gymmet alla dagar denna veckan förutom fre känner mig stolt asså.
Imorgon flyttar jag till min nya familj.
Idag så gjorde jag och Lea inte så mkt vi gick till gymmets pool och solade och simade lite. Det var så jäkla varmt man kunde inte ens ligga där i 5 minuter. Men det var riktigt nice ändå kändes som en semester resort.
Nu på kvällen åkte vi till Chuy's en mexikansk restaurang ja beställde en taco sallad med guacamole mums! Sedan åkte vi till Culver's och jag köpte en pumpkin cheesecake glass (delicious!!).
Juste igår efter skolan så körde våran kompis ashley mig och lea till Subway. Efter det körde hon hem oss och så åkte vi till Deerbrook shopping center eller mall som dem säger här. Köpte en blå klänning, ett silvrigt halsband och tre bodysplash från bath and body works love that store! Fick även äntligen efter två veckors väntan äta min älskade pretzel (kringla) som däremot inte var så god tyvärr:( Jag väntade för länge att äta den så den blev typ torr men men huvudsaken var att jag fick den:p När Leas värdsyster ashley hämtade upp oss så på hem vägen åkte hon förbi Culvers så jag fick köpa min oxå efterlängtade chessecake concrete glass haha blev mycket godsaker denna veckan aja baja Louise!!
P.S. Lea säger hej till er alla
'
Chuy's
Lea
Min sallad plus min Lemonade såklart;)
Entré
Jag och Lea
Pretzels!!
Bästa<3
Bion i bakgrunden skit stor!!
Den blå klänningen jag köpte:)
'
Hihi tuggummi maskinerna:P
Kids rule hu?
Mer bilder kmr från homecoming bl.a. don't worry

Kommentarer
Postat av: Amy

Jättevackra är ni !<3

2011-09-29 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0