Bilder del 1!

Pep rally inför Homecoming game.
Cheerleaders;)
The fotball team som by the way sucks haha
AHS
Skolans idrottshall
Danslaget förlåt för den suddiga bilden
Jag, Lea och Andrea på homecoming matchen den 16 september
Min värdsyster Shay och Andrea
Alla sjunger den amerikanska nationalsången
Dem röda är från min skola
Danslaget "The patrietts"
IHOP efter matchen
MenynXD
Dem säljer t.o.m "svenska" pankakor:P
Delicious!!
Homecoming dansen den 17 september. Jag och Ashley på ena sidan och Shay, Andrea och Lea på andra sidan inne på Chillis.
Jag och Ashley
Andrea och Lea
I Ashleys bil på väg till dansen på skolan
Snyggingar!
Fina Andrea!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hej dearest, hur har du det??? <3



Saknar dig SJUKT mycket och är så glad för din skull att du hittat vänner och fått byta värdfamilj och så.<3 Tänker på dig varje dag!



Här hemma rullar det på, hösten är här och det regnar konstant känns det som.

Jag har blivit konfirmandledare för en liiiten grupp på 5 konfirmander, Kalle hästen mår bra och den 17e skall vi fira din farmor när hon fyller år! :)



Har jätte mycket att berätta och saknar din röst, hoppas du har det bättre än bäst för det förtjänar du!!



Älskar dig! puss och kram <3<3<3<3<3<3

/Din Syssling

2011-10-03 @ 22:06:16
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var fin fina bilder det, rosa limo, niiicceee

2011-10-04 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0