Trött as hell

Tjoooooo
Bra rubrik I know! Ne men seriöst orkar typ inte blogga nu men gör det ändå. De senaste timmarna har jag jobbat med min bloggdesign fan va det går mig på nerverna shit!!! Ah men i alla fall så gick jag på min kusin Jonathans avslutning. Sedan gick jag till tandläkaren fuck jävla idiot kärring till tandläkare asså. Så nu har jag blåsor i munnen och kan typ inte äta ng för att det gör så jävla ont, mysigt! För er som inte vet så har jag tandställning som jag var tvungen att gå och justera, ååååh hatar det. Sedan möte jag upp mormor, moster och min kusin på Liseberg åkt inget tyvärr va fan skit och då menar jag skit dyrt att gå in fan 90 kr så ovärt!!! Efter Lisebergs besöket åkte vi till moster där vi möte upp min mamma så fikade vi och åkte därefter hem. Åh jag vet låter helt typ negativ och deprimerad haha tror lite att det har med tandställningen att göra:P Åh babblar som vanligt kan fan inte hålla tyst. Tänker att jag alltid ska skriva så korta inlägg men dem blir så långa i alla fall, å orkar inte mer. HAHAHA
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0