Niornas lunch

Hejsan hejsan!
Idag har det inte hänt mycker vaknade typ 9 gjorde mig iordning och åkte in till avenyn. Jag mötte upp Kristina, Emmie, Agnes och Johanna.w på Valands hållplats kl halv tolv därifrån gick vi tsm till parken som typ är ng hotel elr ng vet inte riktigt:P. Det var jättefint i lokalen vi var i. Men iaf där blev vi bjudna på ng kött tror att det var oxfilé men är ej säker till fick vi potatis,sås, sallad och bröd. Såsen var as god haha alla tjata om den speciellt skolsystern som satt bredvid mig haha. Till efterrätt fick man ng slags choklad bakelse med typ chokladkaka underst och sen ng slag frukt i mitten och på var det chokladmousse haha hoppas man fattar:P. För er som inte vet vad niornas lunch är så äter man lunch som sagt var i på ett fint hotel på Avenyn med alla 9:or på Samskolan + alla lärare. Det var skit mysigt faktiskt. Under tiden man åt så var det personer från visa klasser som höll ett tal om t.ex. sin klass elr ng speciell lärare etc. Jag blev fan gråtfärdig när jag tänkte på att allt är slut nu och att klassen ska splittras skit tråkigt. Med tanke på att det är en bra klass. Blev as ledsen också för att min bästa vän åker om två dagar till Grekland och där kmr hon stanna tills sommarlovet är slut. Så jag kmr inte hinna se henne innan jag åker till USA. Vilket är as sorligt för att nu kmr jag inte få se henne på ett helt år helt sjukt kan inte fatta det jag vill inte fatta:'(. Okej men det var väl allt fortfarande lite nere man kanske märker det elr ah. Men ses snart skolavslutning på tors ng som jag har att se fram emot. Nu när USA känns så långt borta:/
XOXO LOVE YOU MATINA MANOUKA FOREVER AND EVER I'M NEVER FORGETTING YOU<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0