Heeeeeeeeeej

Hej hej!
Oj va längesen det är fullt upp nu med jobb i sommarkyrkan bl.a. I sommar kyrkan passar jag barn och åker på utflykter m.m.
Iaf så var jag på ambassaden i måndags och det tog mindre än en timme väldigt snabbt alltså:D. De ställde två frågor vilken klass gick du ut och vart ska du och sen var det klart väldigt smidigt.
Vi hann tyvärr inte stanna i Sthlm men det lilla jag såg gjorde att jag vill åka dit igen. Sthlm var verkligen vackert sry alla GBG:are:/. Jag, mamma och pappa ska kanske åka dit i slutet av juli det kmr bli nice. Bilresan tog ungefär 6 timmar plus paus då. På vägen stannade vi i gränna och köpte polkagrisar:P Köpte bl.a. till min värdfamilj.
Efter den långa bilresan hem så åkte vi till min kusin Dennis som fyllde år mysigt.
På tis jobbade jag vi gick till stentjärn och badade med barnen fick en väldigt bad solbränna inte roligt alls!
Onsdagen jobbade jag igenn plus att jag fick mitt visum kmr lägga upp en bild senare när jag har laddat kameran.
Torsdagen var det jobb igen vi åkte till askim och badade och min solbrnna blev ännu värre:P
På fredagen hlälpte jag min syssling att hitta en klänning till sin konfirmation och på lördagen var jag på en utbytesstudentträff i ungefär en timme det var riktigt roligt faktiskt fast jag inte var där så länge var nämligen tvungen att gå på Hannes konfirmation.
Idag söndag åkte jag till Bildal och badade med Malin, Cissi Mikael, Eve och Eve's kompis Henke det var mysigt. Det var mest dem som badade jag doppade mig bara det var ju svinkallt i vattnet:O
Men jag låg iaf och solade hoppas jag fick lite färg även om jag inte kunde jämnföra mig med Cissi elr framförallt Eve haha:P Bruna som fan asså!
Men det var som sagt var väldigt trevlig hoppas det blir ng sånt igen!
Imorgon blir det Amerikas national dag och även en annan dag MIN FÖDELSEDAG hahaha älskar att fylla år ( det beror inte på att man får presenter) behöver inga asså men man känner sig bara lite speciell:P ovanligt.

Kommentarer
Postat av: carolina utbytesstudent minnesota USA11/12

länka? :))

2011-07-15 @ 09:46:04
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-26 @ 21:28:15
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0