Sjusovare

Tror det var i förrgår då jag frågade på FB i  Explorius Soft-Landing camp 5 gruppen tips på vad man kunde göra för att tiden ska gå fort. Fick lite tips som blogga, packa, skriva brev till t.ex. mamma å pappa och sova haha. Har provat tre tips hitills bloggat, skrivit brev och sovit!! Idag sov jag till halv 2 herregud trodde aldrig att jag skulle kunna sova så längeXD Men det funkar faktiskt nu har ju typ halva dagen gått och jag har inte alls varit uttråkad eller tjatat om att jag vill åka hehe.
Men iaf så kl 19 blire skype med min "hostmom". Jag är faktiskt lite nervös man vill ju inte säga fel elr att det ska bli tyst. Men som tur är så har jag mamma å pappa vid min sida dem är min "wingman" och wingwoman":P Sorligt att jag ska lämna dem!! Dem hjälper mig alltid med allt och ställer alltid upp. Mitt utbytesår kmr bli nyttigt för mig så jag lär mig att klara mig själv. Åter till ämnet:P vi ska iaf prata om vad jag ska packa och vad jag ska tänka på när jag åker osv.
Efter skype-samtalet så ska jag åka till farmor å farfar och sova över på deras land det ska bli riktigt mysigt!
Jag har ångrat mig det är inte alls långt kvar och tiden går visst fort. Har planer varje dag nu tills fre.
Nu sitter jag här och ska kolla på "Supersize vs Superskinny" haha älskar det programet, "Don't ask me why"
XOXO hörs senare<3
"You will always have a place in my heart"<3

Kommentarer
Postat av: Hanne

Fina bilder på Nalleman <3



Kollade också på Supersize vs superkskinny hos mormor xD haha har inte kanalen själv så passar på när jag är hos dom 8)

pussokram! xoxoxox

2011-08-07 @ 23:38:19
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0