Saknar er så jävla mycket

Jag får hemlängtan varje gång jag är själv och inte har ng att göra och det är verkligen hemskt trodde faktiskt inte att jag skulle sakna hemma så mkt men det gör jag verkligen!!! hoppas det blir bättre när skolan börjar och jag får kompisar förhoppningsvis.
I måndags så åkte jag, Tara och hennes kompis och shoppade gud vad mycket mat grejer överallt mamma å pappa jag kmr komma hem och väga 50 kilo mer asså menar allvarXD. Ne men ska börja i ng sport när skolan börjar så tror inte det kmr bli så farligt:P Ska nog börja i fotboll elr the drillteam det är inbte cheerleading utan ett danslag som följer med på alla fotball games och tävlar i olika dans tävlingar. Det är jätte populärt och seriöst här. Men iaf så jag köpte ett par vita Hollister shorts och en Hollister t-shirt. Sedan gick vi till forever 21 där jag köpte en tunn beige tröja, halsband, armband och ett hårband kommer kanske lägga upp en bild senare.
I tisdags så åkte jag och Anne och köpte hygienartiklar på Target en stor mataffär köpte även en plattång för typ 35 dollar skit billigt. Har redan testat den och den e verkligen as bra är jätte nöjd. Sedan gick vi till en sko butik för att köpa ett par trainers hittade riktiga fynd där. Man kunde köpa två par och få det ena paret för halva priset. Så jag hittade ett par runtones tror det var nike som var på rea för 49 dollar (ca. 350 kr) de hade kostat 99 dollar så verkligen ett fynd. Sedan så hittade jag ett par skit snygga camouflage converse låga för 40 dollar men fick dem för halva priset så alltså 20 dollar (ca. 140 kr) är inte det helt sjukt bra pris.
Igår fixade vi en adapter för min dator så nu kan jag äntligen använda den är så glad!! Åt min första Pretzel (kringla) den var jättegod färsk och varm mmm. Juste åt även min första PB and J Sanwich (peanutbutter and jelly sandwich) den var faktiskt god trodde inte att jag skulle tycka om det men det gjorde jag.
Hotellet
Hotellrummet
St. Patrick's Cathedral
Random gata i New York
Ingång till Rockefeller Center
Rockefeller Center
Alice i underlandet staty i Central Park
Central Park
Central Park
Time Square
Ng känd pizza ställe i Greenwich Village. Detta pizza stället var tydligen med i Spiderman 2
Enorma cookies i Greenwich Village:P
Anna, Anna och Ulrika tre tjejer som jag spenderade tiden i New york med riktigt roliga och goa!!
Grand Central Terminal där dem spelade in det första Gossip Girl avsnittet riktigt nice!!
Grand Central Terminal
Magnolia Bakery som är med i Sex and the city
På väg för att äta lunch i Central Park
Lunch
Min älskade NY bagel med cream cheese love it!!
Central Park visst e det fint!
Anna's cupcake:P
Favo affären men köpte inget tyvärr:/
Time Square knökat med folk!
Ulrika, Anna och jag
Övre våningen ser man Wonka avdelningen för er som har sett Kalle och chokladfabriken vet vad det är :P
och på nedre våningen ser man ng som heter scoops"R"us haha toys"R"us säljer alltså egen glass i affären crazy!!
Köpte chokladen måste ju bara prova den var la ok smaka typ som milka
Uppe i Rockefeller Center. Den högsta byggnaden man ser är Empire State Building
Okaj det var alla bilder från idag ska nog ladda upp mer om jag orkar imon:) Btw det är 40 grader här varje dag känns som när man precis har satt sig i en bil som har blivit uppvärmd av solen herregud. Man blir typ svettig efter några minuter man är ute men hey jag ska inte klaga jag gillar ju inte kyla så...
XOXO älskar er mamma å pappa miss you!!! saknar självklart all andra släkt och vänner puss<33333

Kommentarer
Postat av: Amy

Åå Louise jag får tårar när jag läser texten du skrivit :(( Du har tagit jättefina bilder!! Saknar dig verkligen !! LOVE YOU <33

2011-08-18 @ 12:28:04
Postat av: Gisela

GILLA!

hahahah otroligt avis och saknar dig som f/n!!! <3

2011-08-18 @ 13:29:47
Postat av: Kristina

Är avis på dig <3 saknar dig supermycke!

2011-08-18 @ 16:28:07
Postat av: Hanne

Hej vännen, är kräftskiva nu och jag har grymt tråkigt, saknar dig så sjukt mycket !!:'(<3 din far sjunger och spelar som vanligt och resten är . . . Som de är. ;) saknar dig i varje fall, älskar dig!!<3 xoxo <3<3

2011-08-20 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0