"Home sweet home"

Yes nu är jag hemma är så glad!! nja inte riktigt. Tiden i Örebro har gått så himla fort att jag inte ens fattat att jag har varit borta. Nu är jag hemma och tiden har saktat ner igen usch har verkligen ångest.
Jag har aldrig längtat efter ng så mycket som jag gör nu. Det pirrar i magen bara jag tänker på fredag. Jag ber till gud att denna veckan ska gå fort. Känner mig lite hemskt ändå att jag bara vill åka. Denna sista tiden är ju till för att umgås med kompisar och familjen men det ända jag tänker på är ju USA. Hoppas att det inte bara är jag som känner så här vill ju inte verka hjärtlös.
Längtan blir ju inte bättre heller när man kmr hem till det gamla regniga Götet när man vet att det är minst 36 grader i Houston. Nä nu är jag bara sååå himla uttråkad. Jag ska försöka planera alla dagar som är kvar så att jag inte går rastlös hemma.'
En sak jag har planerat är avskedsfesten/middag som jag ska ha på onsdag. Det kommer bli roligt men sorligt på samma gång.
Har även ett inplanerat skype-samtal på söndag med min värdmamma där vi ska prata om nödvändigheter. Det ska bli kul att se henne live igen det var ju ett tag sen nu.
Tack Matina för halsbandet och kortet blev så himla glad när du tänker på lilla mig som är kvar i Sverige medans du lever loppan i Grekland. Skit gulligt verkligen u made my day! Älskar verkligen halsbandet!<333
xoxo love Louise
Halsbandet jag fick:)<3 ska definitivt med till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0