Förlåt

Sryy för att jag inte har uppdaterat men det har inte hänt så jätte mkt. I lör åkte vi till stranden och badade minst 27 grader i vattet. I sön kom 5 utytesstudenter hem till mig plus min lokala kontaktperson. Anledningen till mötet var att dem ville att vi skulle träffa andra utbytesstudenter i närheten och för att ge information om regler och sånt. Nu har skolveckan börjat igen är så "peppad".
Detta inlägget blev inte så bra elr intressant skrivet men har ingen lust eller ork att blogga just nu.
Ville bara säga att jag mår bra och att jag älskar alla svenskar där hemma!
Welcome to America där dem gör allt för att slippa att gå t.o.m. kör upp bilarna på stranden.
Root Beer en ny kärlek är upptäckt. Smakar som Jenka tuggummi.
För er som inte kmr ihåg vad jenka är så får ni en liten bild.
Mexikanska golfen

Kommentarer
Postat av: Amy

Jättefina bilder, men vill se mer bilder på dig :D

2011-08-31 @ 13:09:26
Postat av: Hanne

sv: ingen kan vara lika rar som var du är, bästa! <3



That's not weird, thats America!



Blev lite full i skratt när jag såg att de kört upp sina dyra snobb-bilar på stranden hahahaha!!!

Fan vad najs... Gör det i Sundhammar hos farfar (och inger o erik ofc) och du får en fet jävla snyting från en Svenssonfarsa.. :P



Känner att jag gärna vill smaka på den där läsken... Vad sägs som att kasta riiiiktigt långt över atlanten, så kanske den kommer hit?



Puss och kram älskar dig och saknar dig! <333

2011-08-31 @ 14:40:35
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0