Chris Brown is in da class

Om ni inte redan har sett det på fb så är det en i min engelska som ser ut som Chris Brown man tror verkligen att det är han det är sjukt! Yup the same thing today folk pratar med mig men inga typ långa konversationer och den tyska utbytesstudenten får en massa uppmärksamhet jag fattar inte vad jag gör som är fel.
Föresten i två dagar har jag trott att jag har varit en sophmore alltså andra året på high school. Men så i förrigår fick jag reda på att jag är en Junior blev så glad det är alltså näst sista året på high school.
Åh det är så tråkigt att jag inte har ngr bilder:/ ska försöka ta.
Love you all längtar hem://
Chris Brown

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ledsen men jag måste radera dig från mitt liv...

Lösenord: ******.

Laddar..▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▒99%

PIPIPIPIP...



OBS FEL! Det är omöjligt att radera vår VÄNSKAP! Du betyder mycket för mig.

♥♥♥♥

2011-08-26 @ 20:28:06
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: angelo

SAY AAH

2011-11-18 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0