ASH

Hello!!
Ska inte skriva mycket idag för måste sova ska ju gå upp 5:00-.-
Men ville bara säga att skolan är helt knöckad med elever seriöst när man går på main street så kan man inte ens komma fram. Plus man får bara 7 min på sig att gå till nästa lektion hur sjukt ät inte det! Lunchrasten ska vi inte ens prata om där får man 27 min på sig. Man är stressad precis hela tiden för om man kmr typ 1 sek efter att tardy klockan har ringt så markerar dem att man var sen till lektionen gaaaa blir så arg. Algebra 2 åhhh fattar ingenting helt seriöst massa grafer och skit som jag aldrig har gjort förut.
Plus here comes the best har inte fått några vänner än ingen bryr sig att man är utbytesstudent här. Just nu känns allting bara skit.
Saknar alla så mycket att jag aldrig kommer lämna Sverige igen. Älskar älskar älskar älskar er så himla mycket pussssss ne nu klarar jag inte av att skriva mer......:'(

Kommentarer
Postat av: Hanne

tror det löser sig så småningom, en sån härlig tjej som du är så kommer det nog flyta på när du vant dig! :)

2011-08-24 @ 12:04:08
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: NOR

Saknar dej louisee, samskolan e boring utan dig. Se till att snacka med snyggingarna nu ! :)

2011-08-25 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0