ASH (Atascocita High School)

Yup så idag var jag alltså i skolan och registrerade mig och valde klasser som jag ska ta. Fick även en rundtur i skolan av Taras kompis och bror. Den var skit stor salar överallt! Tog tyvärr inga bilder kändes lite udda att göra det men kmr säkert göra det ng annan gång. Åh herregud dem har två gymnastiksalar och dem e as stora plus en egen simbassäng nicigt;) Jag fick mitt skåp i det Blue 2 area jag det säger väl inte så mkt för er som inte har varit där men iaf. I cafeterian så tränade cheerleaders då fick man verkligen High school känslan. Såg även en glimt av the drillteam och the fotballplayers.
Klasserna jag valde är
1 Period: English 3
2 Period: Intro to Cosmetology alltså typ hår och smink etc.
3 Period: P.E. (Idrott)
4 Period: US History A
5 Period: Algebra 2 A
6 Period: Principals of Physics A
7 Period: Money Matters (Typ ekonomi tror jag:P)
Klassen som jag mest ser fram emot är Cosmetolgy det ska bli skit kul!
Efter vi hade varit vid skolan åkte vi till Colvers tror att det hette så är inte säker. Men Anne bjöd på ng slags cheesecake glass den var ååååååå skit gott. Vi beställde den minsta men även den var stor typ som en mcflurry tänk då den storaXD

Kommentarer
Postat av: Amyy

Ååå Louise du måste berätta på skype hur det var första skoldagen, saknar dig !

2011-08-19 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0