Lördag is da shit

Tjoo everybody!!
Idag sov jag till 11 och det e verkligen länge för mig. Men det va as skönt.
Jag gjorde mig i ordning. Efter en timme åkte jag, Amy och mamma till backaplan för att kolla efter ett par konfirmations skor.
De var as snygga älskar dem (bild nedan).
Bläh hata konfa det är snart äntligen över.
Sedan åkte vi hem. Jag och Amy satte på chattroulette :P hahaha (as kul).
Hon var tvungen att gå hem sex så jag bara satt hemma och kollade på tv.
Jag fick typ fläskfilé med pomes frites till middag det va ganska gott. Efter det så satte jag på en film som hette "The lost world" den va inte så bra men rolig. Och nu sitter jag h'r och bloggar ska snart se på en till film.
Så idag har jag inte gjort ng roligt typ bara chillat hemma mest. Inte precis det roligaste på en lördag kväll men vad ska man göra. Det kommer ju fler lördagar. Nästa vecka går man ju bara i skolan i tre dagar för det e typ kristi himmel färd elr nåt så det kommer bli soft. Kommer såklart hitta på ng roligt som vanligt hehehe;)
xoxo bitches


                                                                      


Kommentarer
Postat av: Amy

Med mig som vanligt!

2010-05-10 @ 17:03:37
Postat av: louise

always you and me<3

2010-05-11 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0