Eclipse

Hejsan svejsan!!
I torsdags slutade min arbetsvecka med ett restaurang besök med alla sommarkyrkans ledare. Det var en väldigt trevlig kväll med mycket skratt. Restaurangen vi var på heter Bamboo. Det var ett thai kök.

Idag åkte jag och Amy till stan för att kolla på den tredje "Twillight" filmen "Eclipse". Amy tyckte att det var den bästa av de alla filmerna medans jag tyckte att den var ganska trist den slutade som man hade förväntat sig så det var inte heller så bra. Jag tycker forfarande att den första filmen var bäst.
 Efter filmen kollade vi i affärer och det var många snygga rea kläder man hittade. Men tyvärr blev det inte så många inköp iaf för jag var tvungen att gå hem ganska tidigt för att hinna städa mitt rum till mitt födelsedagskalas imon.  
 Vi var hemma ungefär kl 6 därefter gick vi till stentjärn och badade för att svalka oss lite från den varma sommarluften. Vi var inte där så länge eftersom att jag gillar inte att bada när det är kallt.
Jag var bara tvungen att koppla av hela kvällen idag. Jag har bara suttit framför TV:n inget städande här inte. Snart ska jag gå och städa mitt rum så att mamma slutar tjata så jävla mycket.
 Vi hörs efter mitt firande.



 

Skor "Friis & Company" från fiorucci 650:-    som hittat;)



Långklänning från Chelsea 200:- den ser mycket finnare ut när den sitter på.



Klänning från Chelsea 100:-




xoxo to all the shopping crazy bitches:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0